PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA - WSZECHSTRONNY WEBMASTER

  • 1. Data: 2004-04-21 02:39:07
    Temat: WARSZAWA - WSZECHSTRONNY WEBMASTER
    Od: keo <k...@o...pl>

    witam,

    jestem dosc wszechstronnym webmasterem, znam bardzo dobrze HTML,
    DHTML, XHTML, CSS, Javascript, PHP, phpLIB, XTemplate, Smarty, PHPLib,
    PHPDoc, oprocz tego zajmuje sie profesjonalna obrobka i tworzeniem
    grafiki przy uzyciu takich programow jak: Adobe Photoshop, Adobe
    ImageReady, Gimp, Corel Painter, Adobe Illustrator, Ulead Webrazor.

    moje cv:
    http://www.k3o.sej.pl/priv/cv.html
    moje grafiki (niekomercyjne):
    http://www.k3o.sej.pl/priv/index.php?page=pixel&menu
    =badgrounds
    http://www.k3o.sej.pl/priv/index.php?page=pixel&menu
    =mindstorm

    szukam pracy na minimum 6 godzin dziennie w biurze w Warszawie,
    na 3 miesiace WAKACJI, zwiazanej z posiadanymi przeze mnie
    umiejetnosciami, moze to byc grafika www, programowanie aplikacji www,
    tworzenie webdesignow, badz po prostu praca zwiazana z edycja i
    tworzeniem kodu html.

    poza wakacjami jestem w stanie pracowac zdalnie, odwiedzajac firme w
    razie potrzeby. Jednak glownym celem tego ogloszenia jest znalezienie
    pelno-etatowej pracy w biurze na okres WAKACJI.

    serdecznie pozdrawiam

    Tomasz Grzechowski

    kontakt w CV.
    -------