PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA-OPIEKUNKA DO DZIECKA-SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2004-04-20 21:55:02
    Temat: WARSZAWA-OPIEKUNKA DO DZIECKA-SZUKAM PRACY
    Od: "sylaba" <s...@t...pl>

    Szukam pracy od czerwca w charakterze opiekunki do jednego dziecka lub
    rodzeństwa.Jestem młoda osobą (21lat) z wykształceniem plastycznym,godną
    zaufania i odpowiedzialną,bez nałogów. Posiadam doświadczenie,uwielbiam
    dzieci,szybko się uczę i dostosowuję do kazdych warunków. Dojadę w każde
    miejsce ponieważ posiadam samochód. Interesuje mnie praca bez zamieszkania u
    miłch i otwartych ludzi. 505163115
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl