PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA TŁUMACZENIA JĘZ. ANG

  • 1. Data: 2004-01-06 18:08:01
    Temat: WARSZAWA TŁUMACZENIA JĘZ. ANG
    Od: "Tlumaczenia" <s...@o...pl>

    Szanowni Państwo,

    Jestem zainteresowany zwłaszcza tłumaczeniami prawniczymi i ekonomicznymi -
    mam dyplomy FCE i CAE, ukończony Wydział Prawa i Adm. UW, ponad 6-letnie
    doswiadczenie w bankowości, w tym w zakresie właśnie tłumaczeń.

    Chętnie podejmę współpracę z kancelariami prawnymi.

    Tłumaczenia mogę wykonywać na zasadzie umowy o dzieło/zlecenie.

    Stawki do uzgodnienia.

    Gdyby byli Państwo zainteresowani moimi usługami, proszę o email lub tel.
    pod numer 501 351 567.

    Z poważaniem
    Krzysztof Semczuk