PracaGrupypl.praca.szukana › Łódź Poszukiwana dodatkowa praca

  • 1. Data: 2004-01-06 17:52:08
    Temat: Łódź Poszukiwana dodatkowa praca
    Od: "darek k" <d...@g...pl>

    poszukuje dodatkowego zajęcia 43 lata mężczyzna komputer samochód śr tech.
    Dodam że moje podstawowe zajęcie pozwala mi na swobodne poruszanie się po
    mieście dużo wizyt u klientów nie interesują mnie oferty typu pracownik
    email i inne tego typu bzdety czekam na poważne ofert a dam z siebie
    wszystko a nawet więcej

  • 2. Data: 2004-01-07 10:19:20
    Temat: Re: Łódź Poszukiwana dodatkowa praca
    Od: "darek kowalski" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>