eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukana[WARSZAWA] Sekretarka, Asystentka, Pracownik Biurowy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2004-04-15 18:49:03
    Temat: [WARSZAWA] Sekretarka, Asystentka, Pracownik Biurowy
    Od: "Aga" <a...@t...pl>

    Witam !!

    Poszukuje pracy na cały etat, najlepiej na stanowisku Sekretarki,
    Asystentki. Posiadam doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo
    dobrą znajomość obługi komputera i innych urządzeń biurowych, obsługa MS
    Office, edytora tekstu, biegłe bezwzrokowe pisanie na maszynie i komputerze.
    Moje dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując w różnych spółkach
    handlowych. Do moich głównych obowiązków należało: wystawianie i
    przygotowanie do wysyłki faktur VAT, wprowadzanie do programu komputerowego
    artykułów magazynowych, ewidencja zakupów gotówkowych - sporządzanie
    Raportów Kasowych, przygotowywanie przelewów bankowych, sporządzanie not
    odsetkowych, prowadzenie rejestru oraz wystawianie i rozliczanie delegacji
    służbowych, prowadzenie kasy, windykacja należności, pisanie pism,
    sporządzanie raportów sprzedaży.

    Jestem osobą spokojną,ambitną, energiczną, posiadam takie cechy jak
    odpowiedzialność i skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy
    samodzielnej jak i w zespole. Każdą pracę wykonuję z duzym zaangazowaniem,
    dlatego też każde zadanie jest wykonywane przeze mnie perfekcyjnie i
    skrupulatnie.

    Lubię zdobywać nowe doswiadczenie i pokonywać nowe wyzwania.

    Wyślę CV na każdą wiarygodną ofertę.

    email: a...@p...fm

    Pozdrawiam
    Aga




  • 2. Data: 2004-04-19 20:56:14
    Temat: Re: [WARSZAWA] Sekretarka, Asystentka, Pracownik Biurowy
    Od: "Andrzej Bochacz" <j...@p...onet.pl>

    Proszę o przysłanie CV na adres a...@k...pl
    > Witam !!
    >
    > Poszukuje pracy na cały etat, najlepiej na stanowisku Sekretarki,
    > Asystentki. Posiadam doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo
    > dobrą znajomość obługi komputera i innych urządzeń biurowych, obsługa MS
    > Office, edytora tekstu, biegłe bezwzrokowe pisanie na maszynie i komputerze.
    > Moje dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując w różnych spółkach
    > handlowych. Do moich głównych obowiązków należało: wystawianie i
    > przygotowanie do wysyłki faktur VAT, wprowadzanie do programu komputerowego
    > artykułów magazynowych, ewidencja zakupów gotówkowych - sporządzanie
    > Raportów Kasowych, przygotowywanie przelewów bankowych, sporządzanie not
    > odsetkowych, prowadzenie rejestru oraz wystawianie i rozliczanie delegacji
    > służbowych, prowadzenie kasy, windykacja należności, pisanie pism,
    > sporządzanie raportów sprzedaży.
    >
    > Jestem osobą spokojną,ambitną, energiczną, posiadam takie cechy jak
    > odpowiedzialność i skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy
    > samodzielnej jak i w zespole. Każdą pracę wykonuję z duzym zaangazowaniem,
    > dlatego też każde zadanie jest wykonywane przeze mnie perfekcyjnie i
    > skrupulatnie.
    >
    > Lubię zdobywać nowe doswiadczenie i pokonywać nowe wyzwania.
    >
    > Wyślę CV na każdą wiarygodną ofertę.
    >
    > email: a...@p...fm
    >
    > Pozdrawiam
    > Aga
    >
    >
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1