-
1. Data: 2004-04-15 18:46:44
Temat: [WARSZAWA] Sekretarka, Asystentka, Praca Biurowa
Od: "Aga" <a...@t...pl>
Witam !!
Poszukuje pracy na cały etat, najlepiej na stanowisku Sekretarki,
Asystentki. Posiadam doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo
dobrą znajomość obługi komputera i innych urządzeń biurowych, obsługa MS
Office, edytora tekstu, biegłe bezwzrokowe pisanie na maszynie i komputerze.
Moje dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując w różnych spółkach
handlowych. Do moich głównych obowiązków należało: wystawianie i
przygotowanie do wysyłki faktur VAT, wprowadzanie do programu komputerowego
artykułów magazynowych, ewidencja zakupów gotówkowych - sporządzanie
Raportów Kasowych, przygotowywanie przelewów bankowych, sporządzanie not
odsetkowych, prowadzenie rejestru oraz wystawianie i rozliczanie delegacji
służbowych, prowadzenie kasy, windykacja należności, pisanie pism,
sporządzanie raportów sprzedaży.
Jestem osobą spokojną,ambitną, energiczną, posiadam takie cechy jak
odpowiedzialność i skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy
samodzielnej jak i w zespole. Każdą pracę wykonuję z duzym zaangazowaniem,
dlatego też każde zadanie jest wykonywane przeze mnie perfekcyjnie i
skrupulatnie.
Lubię zdobywać nowe doswiadczenie i pokonywać nowe wyzwania.
Wyślę CV na każdą wiarygodną ofertę.
email: a...@p...fm
Pozdrawiam
Aga