PracaGrupypl.praca.szukana[WARSZAWA] Sekretarka, Asystentka, Praca Biurowa[WARSZAWA] Sekretarka, Asystentka, Praca Biurowa
  • Data: 2003-12-11 13:09:42
    Temat: [WARSZAWA] Sekretarka, Asystentka, Praca Biurowa
    Od: "Aga" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo !!

    Poszukuje pracy na cały etat, najlepiej na stanowisku Sekretarki,
    Asystentki. Posiadam doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    bardzo dobrą znajomość obługi komputera i innych urządzeń biurowych,
    obsługa MS Office, edytora tekstu, obsluga programu fakturujacego POLKA,
    obsluga programu ksiegowego RAKS, obsluga popularnych programow
    graficznych (pakiet Adobe, Corel Draw itp.), biegłe bezwzrokowe pisanie na
    maszynie i komputerze.
    Moje dotychczasowe doświadczenie zdobyłam pracując w różnych spółkach
    handlowych.
    Do moich głównych obowiązków należało: wystawianie i przygotowanie do
    wysyłki faktur VAT,
    wprowadzanie do programu komputerowego artykułów magazynowych, ewidencja
    zakupów
    gotówkowych - sporządzanie Raportów Kasowych, przygotowywanie przelewów
    bankowych,
    sporządzanie not odsetkowych, prowadzenie rejestru oraz wystawianie i
    rozliczanie delegacji
    służbowych, prowadzenie kasy, windykacja należności, pisanie pism,
    sporządzanie raportów sprzedaży.

    Lubię zdobywać nowe doswiadczenie i pokonywać nowe wyzwania.

    Jestem osobą spokojną,ambitną, energiczną, posiadam takie cechy jak
    odpowiedzialność i skuteczność w działąniu, a także umiejętność pracy
    samodzielnej jak i w zespole. Każdą pracę wykonuję z duzym zaangazowaniem,
    dlatego też każde zadanie jest wykonywane przeze mnie perfekcyjnie i
    skrupulatnie.

    Interesuje mnie przede wszystkim taka praca, ktora umozliwilaby mi
    rozwijanie i doskonalenie dotychczas nabytych umiejetnosci a takze
    zdobywanie nowych doswiadczen.

    Na indywidualne Panstwa zyczenie przesle CV + zdjecie.

    Oczekiwane wynagrodzenie: 1000 zl netto.

    Prosze o kontakt:
    - email: a...@t...pl