PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA - Programista

  • 1. Data: 2004-03-18 14:26:32
    Temat: WARSZAWA - Programista
    Od: "Sebastian Kowalczyk" <s...@o...pl>

    Jestem programistą aktualnie szukającym pracy.
    Najchtniej jako programista C++, lecz każda inna propozycja będzie brana pod
    uwagę.

    Mam doświadczenie w programowaniu w C++. Na moim koncie są dzwie gry w
    firmie PLAY, które współtworzyłem z wykorzystaniem engine'u 3D "LaCube". Są
    to wyścigi dla dzieci "Kinder Racer", oraz wyscigi różnymi modelami syrenek
    "Syrenka Racer".

    Pracowałem rownież jako programista aplikacji magazynowo-handlowej w firmie
    "SoftWork", pracujacej na bazie Sybase ASE. Aplikacja ta jest wykorzystywana
    m.in. w hurtowni komputerowej "Action" w Warszawie oraz wielu innych
    firmach. Programowałem tam w systemach Linux oraz Windows w C++ oraz wjęzyku
    Clip.

    Jako niezależna osoba, w Borland Builder'rze wykonałem na zlecenie bazę do
    obsługi sekretariatu niewielkiej firmy, opartej o bazę paradox, oraz nowszą
    wersję programu pracujaca pod kontrolą InterBase.

    Potrafię również programować w PHP w połaczeniu z bazami danych (np. MySQL,
    PostgressSQL). Dla firmy "BAAS" ( http://www.baas.com.pl/new_site/ )
    wykonałem stronę z zastosowaniem PHP, MySQL, CSS oraz JavaScript.
    Do mojego doświadczenia można również doliczyć wykonanie postprocesora dla
    inżynierskiego pakietu "Madymo", który służył do graficznej wizualizacji 3D,
    wyniku powstałego po symulacji. Projekt ten wykonałem jako swoją pracę
    przejściową na wydziale MEiL Politechniki Warszawskiej.

    Pozatym wykonywałem niewielkie programy na zlecenie w C++, zazwyczaj w
    VisualC++, lub BorlandBuilder.

    Interesuje mnie praca stała w Warszawie.

    Czekam na propozyje,

    Sebastian Kowalczyk
    e-mail: s...@o...pl
    WWW: www.skowalczyk.prv.pl