PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk białystok

  • 1. Data: 2004-03-18 13:28:08
    Temat: informatyk białystok
    Od: "jacek stelmaski" <j...@a...pl>

    podejmę pracę stałą, lub dodatkową

    wykonam stronę WWW, aplikacje, sklep internetowy w dowolnej technologi:
    PHP, JSP, ASP, HTML, FLASH

    języki programowania :

    JAVA, C/C++, VB, SQL, PL/SQL, XML, Javascript, CSS,

    bazy danych:

    PostgreSQL, Oracle, Mysql, MS access, MS SQL

    obecnie mieszkam w warszawie, ale zamierzam przenieść się do białegostoku
    lub jego okolic zewzględu na przepiękny krajobraz i świeże powietrze oraz
    mnnóstwo dodatkowych atrakcji: konie, kajaki, narty (w sezonie ), rower.
    Jestem osobą bardzo aktywną, miasto mnie przytłacza a w szczególności pend
    za pieniądzem. Pieniądze traktuje jako dopust boży, nie mam zamiaru
    przesiedzieć 25 lat za biurkiem przy komputerze aby potem powiedzieć gdzie
    jest moje życie, co znim się stało?, co w swoim życiu zrobiłem. Dość morałów
    jeżeli będą państwo zainteresowani moją osobą proszę o kotakt.
    j...@a...pl

    odpowiem na poważne oferty.
    pozrawiam
    Jacek Stelmaski