PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista Java/C++/PHP/inne, tylko praca stala

  • 1. Data: 2004-04-19 10:57:32
    Temat: Programista Java/C++/PHP/inne, tylko praca stala
    Od: " Piotr Swiatek" <d...@g...pl>

    Witam

    Jestem programista z 1,5 rocznym doswiadczeniem na stanowisku: programista
    PHP/DHTML/JAVASCRIPT ze szczegolnym nastawieniem na JavaScript.

    Obecnie mam 24 lata i koncze studia na Politechnice Czestochowskiej,
    specjalnosc inzynieria oprogramowania.

    Od wielu lat pasjonuje sie komputerem, a w szczegolnosci programowaniem, pisze
    w wielu jezykach i technologiach.
    Jestem otwarty na wspolprace z ludzmi, szybko sie ucze, jestem rzetelny i
    pracowity, potrafie pracowac pod presja czasu.
    Moim atutem jest kreatywnosc i pomyslowosc, jestem bardzo dokladny, oraz sumienny.
    Posiadam umiejetnosc rozwiazywania problemow, potrafie sie odnalezc w wielu
    dziedzinach i zagadnieniach.

    Poszukuje dynamicznej firmy, ktora moze mi zaoferowac mozliwosc dalszego
    rozwoju oraz stalej wieloletniej pracy.

    Moje umiejetnosci:

    - C++ (Borland C++ Builder, Visual C++)
    - Java (Sun One Studio, Borland J++ Builder)
    - J2ME
    - ASP.NET (C#)
    - Delphi
    - PHP/DHTML/JavaScript/CSS
    - XML
    - SQL/PL SQL (Oracle SQL, MSSQL, MySQL)
    - QT Trolltech (Windows, Linux)
    - UML (Enterpise Architect, MS Visio)

    - Doskonala znajomosc systemow : Linux, Windows
    - Pakiety biurowe: MS Office, Open Office
    - Grafika rastrowa: Adobe Photoshop (w stopniu wystarczajacym dla
    programisty/webmastera)
    - Dobra znajomosc jezyka angielskiego, w niewielkim stopniu rowniez
    niemieckiego i rosyjskiego

    - prawo jazdy kategorii B od 1997

    Proszę o kontakt pod adresem:

    e-mail : d...@w...pl lub d...@g...pl
    GG : 2315334
    ICQ : 254965744
    tel. kom. : 504709672

    W razie zainteresowania mozliwosc pracy od zaraz.

    Pozdrawiam Piotr Swiatek