PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA / Absolwent Telekomunikacji i Elektroniki - staż lub praca

  • 1. Data: 2003-01-09 11:54:27
    Temat: WARSZAWA / Absolwent Telekomunikacji i Elektroniki - staż lub praca
    Od: "Dawid kubasik" <d...@e...put.poznan.pl>

    Skończyłem Politechnikę Poznańską w ubiegłym roku. Kierunek Telekomunikacja
    Elektronika, Specjalność: Sieci Transportu Informacji.

    Chcę przede wszytskim zdobyć staż - później zarobić - szukam pracy w
    zawodzie (najchętniej administracja siecią, helpdesk, doradztwo techniczne -
    wszystko co związane z komputerami i sieciami komputerowymi); odpowiem
    również na inne oferty , mogę robić
    cokolwiek, np. składać komputery.

    Dodatkowe umiejętności to: bardzo dobra znajomość protokołu TCP/IP,
    rozwiązań LAN/WAN, konfiguracja routerów CISCO (ukończona Akademia
    Sieciowa CISCO - CNAP)
    Gwarancja solidności, pracowitości, uczciwości i zaangażowania.

    Bardzo chętnie wyślę CV pod wskazany adres.
    Lokalizacja zatrudnienia: Warszawa.

    email: d...@e...put.poznan.pl
    tel. kom. 0609068760