    From: LbdPal <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: W ogole sie tym nie przejmuj
    Date: 25 Feb 2005 12:00:28 GMT
    Sender: m...@p...onet.pl@svodle6.it-net.pl

    Pracodawca moze ci kazac takze tanczyc na rzesach ....

    skoro w umowie nie ma nic oewentualnej rekompensacie
    za stracone pieniadze z powodu rzekomego zakazu pracy gdzie indziej
    to moga cie p prostu pocalowac :)

    Chyba, ze sam polecisz do szefa i powiesz, ze gdziestam pracujesz dodatkowo ..

    a zreszta sa um zlecenia i dziala ...

    czyli jak masz cos na widoku to nawet nie wspominaj nikomu w nowej firmie

    zaczniesz sie mnartwic tym jak ktos ewentualnie doniesie nowemu szefowi :)
    i wtedy powiesz, ze to nieprawda bo podpisywales papier ..

    odrobinke zyciowego sprytu przydaloby sie
    i czym cie obdarza pracodawca "cwaniastwo" mozesz mu zwrocic :)