PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jaki sposób się dokształcać? › W jaki sposób się dokształcać?
    From: b...@w...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: W jaki sposób się dokształcać?
    Date: 30 Jan 2005 01:39:46 +0100

    Witam

    To pierwszy moj pierwszy post na tym forum wiec jeszcze raz witam wszystkich:->

    Pytanie mam takie, a wlasciwie to prosilbym o jakies sugestie czy pomysly na
    temat w jaki sposob doksztalcac sie studiujac jednoczesnie (oczywiscie tak
    zeby zostal jakis papier po tej nauce:->

    Studiuje dziennie socjologie na 2 roku, pracuje w instytucie badan rynku (na
    najnizszym stanowsku co prawda:-> Mysle teraz intensywnie o jakims studium
    zblizonym do kierunku moich studiow i tego co bym chcial robic w przyszlosci.
    I wlasnie mam obawy czy takie cos jest warte zachodu i wydanych pieniedzy.
    Chodzi mi dokladnie o Warszawska Szkole Reklamy. Czy w ogole wsrod pracodawcow
    uznawane sa jakies dyplomy z prywatnych uczelni i to jeszcze studium gdzie
    wystarczy dyplom ukonczenia szkoly nawet bez matury? Tylko studium przychodzi
    mi do glowy, na drugi kierunek to juz za pozno dla mnie, a i napewno natezenie
    zajec byloby duzo wieksze. Co myslicie o studium 1-rocznym?

    Moze ktos jest w podobnej sytuuacji co ja i moglby polecic co zrobic z
    resztkami wolnego czasu, zeby po skonczeniu studiow nie zalowac, ze sie czas
    zmarnowalo:->

    pozdrawiam