PracaGrupypl.praca.szukana › W R O C Ł A W - sekretarka/asystentka biura/obsługa klientów

  • 1. Data: 2004-03-24 08:32:20
    Temat: W R O C Ł A W - sekretarka/asystentka biura/obsługa klientów
    Od: "Dorota G." <d...@p...onet.pl>

    Podejmę pracę biurową (pełny etat) na terenie Wrocławia.
    Jestem osobą odpowiedzialną, bardzo dobrze zorganizowaną i sumienną. Szybko
    przyswajam nową wiedzę (obowiązki, programy, procedury).
    Praca w biurze sprawia mi ogromną satysfakcję, co powoduje, że bardzo
    angażuję się w wykonywane zadania.
    Najlepszym odzwierciedleniem moich predyspozycji zawodowych i kompetencji
    jest prezentacja powierzanych zadań/obowiązków: bezpośredni kontakt z
    klientem &#8211; doradztwo, usługi informacyjne, wyszukiwanie danych na zlecenie,
    obsługa urządzeń biurowych.
    Biegła obsługa programów pakietu Microsoft Office, Norma, Organizator &#8217;99,
    Koncesja, Internet, poczta elektroniczna, podstawowa znajomość programu Robot
    Millennium, dodatkowo umiejętność obsługi urządzeń biurowych; znajomość języka
    angielskiego na poziomie komunikatywnym (w trakcie nauki) oraz języka
    niemieckiego na poziomie podstawowym. Mam 27 lat, wyższe wykształcenie-
    Politechnika Wrocławska, czynne prawo jazdy kat. B od 9 lat.
    CV prześlę na życzenie WIARYGODNEGO Pracodawcy.