PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik - zdalnie (poznań)

  • 1. Data: 2004-03-24 07:45:32
    Temat: Grafik - zdalnie (poznań)
    Od: "Krystian Tarajkowski" <k...@n...pl>

    Witam!
    Chciałbym polecić swoje umiejętności w zakresie tworzenia stron
    internetowych (od profesjonalnego projektu, a kończąc na rozbudowanym
    mechaniźmie w PHP, jak i również prezentacji Macromedia Flash).
    Moje doświadczenie oparte jest na siedmioletnim istnieniu na rynku.
    Pracowałem dla takich firm jak: Gammanet, czy Super Media, dzięki czemu mam
    dostęp do potężnego zaplecza specjalistów i narzędzi.
    Więcej mogą się Państwo dowiedzieć pod adresem:
    http://www.antraxis.neostrada.pl

    Pozdrawiam
    Krystian Tarajkowski
    k...@a...neostrada.pl

  • 2. Data: 2004-03-24 17:19:49
    Temat: Re: Grafik - zdalnie (poznań)
    Od: " exxter" <e...@N...gazeta.pl>

    > Moje doświadczenie oparte jest na siedmioletnim istnieniu na rynku.
    > http://www.antraxis.neostrada.pl

    MEGA ROTFL

    [JavaScript] Do uruchomienia prezentacji Antrax - Graphic Designer wymagana
    jest przegladarka Internet Explorer

    Odpalam IE 6.0 i przegladarka wywala mi sie. 7 lat doswiadczenia? LOL

    > Pozdrawiam
    exx

  • 3. Data: 2004-03-24 18:12:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    exxter wrote:

    > MEGA ROTFL
    >
    > [JavaScript] Do uruchomienia prezentacji Antrax - Graphic Designer
    > wymagana jest przegladarka Internet Explorer
    >
    > Odpalam IE 6.0 i przegladarka wywala mi sie. 7 lat doswiadczenia? LOL

    Heh, u mnie chodzi.
    Tylko, że w portfolio większość projektów albo "niezrealizowana" albo
    "brak w sieci"
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2004-03-25 03:00:21
    Od: "Krystian Tarajkowski" <k...@n...pl>

    1. kolega <exxter> - niestety ma problemy ze swoją przeglądarką (dlatego
    napisałem skrypt żeby nie działało pod Netszkape, bo strona zawiera pewne
    funkcje obsługiwane tylko i wyłącznie pod IE

    2. kolega <Massai> - słowo większość oznacza więcej niż 50% (aktywne: 27,
    prezentacja na CD: 1 - chyba raczej dziwne było by przedstawianie
    prezentacji w sieci :-), nie zrealizowane: 8 - projekt wykonalem i nie
    został zaakceptowany - koledzy siedzący w tej branży wiedzą że nie zawsze
    klient akceptuje to co mu się daje i to nie tylko z powodów niedociągnięć,
    ale istnieją też względy ekonomiczne, techniczne, itp., brak w sieci: 12 -
    proponuje sprawdzić daty (każda szanująca się firma zmienia co jakiś czas
    swój serwis :-), jeszcze nie w sieci: 4 - to oznacza że jeszcze są w trakcie
    realizacji) 27/1/8/12/4

    Serdecznie Pozdrawiam i Życzę Powodzenia
    Krystian Tarajkowski