PracaGrupypl.praca.szukanaW A R S Z A W A a b s o l w e n t k a "O g r o d o w e j" z 3-letnim doświadczeniem › W A R S Z A W A a b s o l w e n t k a "O g r o d o w e j" z 3-letnim doświadczeniem
    From: "Angel" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: W A R S Z A W A a b s o l w e n t k a "O g r o d o w e j" z 3-letnim
    doświadczeniem
    Date: Wed, 28 Aug 2002 11:14:44 +0200

    Szukam pracy "od zaraz" w Warszawie w charakterze sekretarki, recepcjonistki
    bądź asystentki.

    Ukończyłam Policealne Studium Administracji, Handlu i Języków Obcych
    fundacji "Ogrodowa" w Warszawie z oceną celującą na dyplomie z przygotowania
    zawodowego. Posiadam doskonałe przygotowanie teoretyczne z zakresu
    prowadzenia biura, podstaw ekonomii, prawa, stenografii, informatyki
    (Europejska Karta Umiejętności Komputerowych (European Computer Skills Card)
    wydana przez Polskie Towarzystwo Informatyczne), bezwzrokowego pisania na
    maszynie (Certificate European Management Assistants ukończony z oceną
    celującą oraz Dyplom Stowarzyszenia Stenografów, Maszynistek i Sekretarek
    potwierdza umiejętność bezwzrokowego pisania na maszynie z prędkością 220
    znaków na minutę). Znam dobrze język niemiecki (korespondencja handlowa)
    oraz podstawy języka angielskiego.

    Posiadam 3-letnie doświadczenie zawodowe jako dysponent w firmie
    spedycyjnej, gdzie do moich obowiązków należała między innymi obsługa biura
    oraz wykonywanie innych, typowo sekretarskich czynności, tj. obsługa
    urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentów, kontakt z klientami firmy.
    Ponadto zajmowałam się kontrolą załadunku i rozładunku przesyłek
    kontenerowych o obrocie krajowym i międzynarodowym, sporządzaniem dokumentów
    przewozowych, awizowaniem przesyłek.

    Jestem osobą dyskretną, odpowiedzialną, dobrze zorganizowaną, dyspozycyjną i
    samodzielną, bardzo szybko przyswajającą sobie wiedzę oraz gotową do
    podejmowania nowych wyzwań.

    Bardzo proszę o kontakt na priv.
    s...@g...pl