PracaGrupypl.praca.dyskusjeVAT - od 40tyś ? › VAT - od 40tyś ?
  • Data: 2002-10-15 12:07:28
    Temat: VAT - od 40tyś ?
    Od: "Sting" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Zamierzam załozyć dg i nie wiem jak z watem. Jesli z obliczeń wychodzi mi że
    np:
    - całkowity przewidywany średni obrót miesięczny - ok 14tyś / miesięcznie
    - całkowity przewidywany średni zysk miesięczny - ok 2tyś/miesięcznie

    Jak to jest z tym vatem, czy musze w tej sytuacji być watowcem czy nie
    muszę?
    Bo gdzies czytałem że jak obroty są powyżej 40tyś rocznie to muszę. Ale nie
    wiem czy chodzi tutaj o obroty faktyczne czyli jak w przykładzie 14tyś x
    12miesięcy (wtedy bym musiał być), czy sam mój zysk koncowy czyli 2tyś x
    12miesięcy ? (i wtedy nie musiał bym )
    Bo jeśli to jest sam zysk to wychodzi że nie muszę?