PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wypoczynkowy

  • 1. Data: 2005-02-07 07:28:54
    Temat: Urlop wypoczynkowy
    Od: "temp 377" <r...@i...net.pl>

    Witam.

    Mam takie dwa zapytania. Czy pracodawca ma prawo zmusic mnie do wziecia
    urlopu wypoczynkowego ze wgledu na reorganizacje pracy w firmie.

    Czy reorganizacja pracy(czyt. wprowadzenie zmianowego trybu pracy) jest
    zgodna z prawem? Do tej pory zatrudniony bylem w jednozmianowym trybie
    pracy, regulaminu pracy nie moge sie doprosic.

    z gory dziekuje
    rem

  • 2. Data: 2005-02-07 08:44:05
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 7 Feb 2005 08:28:54 +0100, temp 377 <r...@i...net.pl>
    napisał:

    > Witam.
    >
    > Mam takie dwa zapytania. Czy pracodawca ma prawo zmusic mnie do wziecia
    > urlopu wypoczynkowego ze wgledu na reorganizacje pracy w firmie.

    Jesli to urlop zalegly - to jak najbardziej - nie masz nic do gadania.
    Jesli tegoroczny - to zgodnie z planem urlopow...ale praktycznie i tworzac
    plan urlopow moze Ci podac termin w ktorym mozesz wykorzystac, i pozniej
    moze, ze wzgledu na interes firmy zmienic termin.

    > Czy reorganizacja pracy(czyt. wprowadzenie zmianowego trybu pracy) jest
    > zgodna z prawem? Do tej pory zatrudniony bylem w jednozmianowym trybie
    > pracy, regulaminu pracy nie moge sie doprosic.

    Jest zgodna. Powinienes dostac wypowiedzenie warunkow pracy - jesli go nie
    przyjmiesz, to jest ono wypowiedzeniem ze strony pracodawcy. Szczegolow
    (do kiedy mozesz sie zadeklarowac, ze nie przyjmujesz nowych warunkow,
    oraz w jaki sposob informujesz pracodawce - samo podpisanie wypowiedzenia
    warunkow pracy chyba nie jest jednoznaczene z ich akceptacja - ze nie
    zgadzasz sie na nowe warunki i traktujesz to jako wypowiedzenie) nie
    pamietam - ale byly na grupie - musisz przejzec archiwum - google.pl

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-02-07 09:22:15
    Od: "temp 377" <r...@i...net.pl>

[...]

    Urlop jest jak najbardziej tegoroczny, dodac moze ze podanie o urlop mam
    zwyczaj skladac na poczatku roku.
    A co do "planu urlopowego" , to temat jest jakby abstrakcyjny w tej firmie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##