PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop przy umowie na czas określony › Urlop przy umowie na czas określony
  • Data: 2002-10-06 12:19:50
    Temat: Urlop przy umowie na czas określony
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam umowę o pracę na czas określony (ponad rok) i przysługuje mi ilość dni
    urlopu zgodna z kodeksem pracy, z takimi samymi zasadami, jak przy umowie na
    czas nieokreślony. Zakładając, że umowa wygasa i ja w tym określonym dniu
    nie mam wykorzystanego całego urlopu, to czy wówczas dostaję ekwiwalent
    pieniężny za niewykorzystany urlop i jeśli tak, to w jakiej wysokości?

    Mam także drugie pytanie. Jeżeli po upływie terminu umowy pracodawca
    zdecyduje się ją przedłużyć kolejną umową, np. na 2 lata, to jak wówczas
    traktowany jest niewykorzystany urlop z porzedniej, wygasłej umowy? Czy te
    dni przechodzą na okres nowej umowy, czy może mam prawo żądać ekwiwalentu
    pieniężnego?

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.