PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upubliczniane informacji o zarobkach

  • 1. Data: 2004-11-30 19:57:02
    Temat: Upubliczniane informacji o zarobkach
    Od: Michal Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    Witam

    Mój pracodawca upublicznił w intranecie szczegółowe informacje o tym kto
    jakie premie dostał. Delikatnie to ujmując "nie podoba mi się to".

    Czy prawo pracy reguluje jawność zarobków? Jakich argumentów mogę użyć
    żądając usunięcia takich informacji?

    --
    --= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= m...@e...pw.edu.pl =--
    --= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @tmp.iem.pw... =--

  • 2. Data: 2004-11-30 20:14:14
    Temat: Re: Upubliczniane informacji o zarobkach
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Michal Kochanowicz" <m...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:coijae$u5a$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
    > jakie premie dostał. Delikatnie to ujmując "nie podoba mi się to".
    >
    > Czy prawo pracy reguluje jawność zarobków? Jakich argumentów mogę użyć

    Powiedz mu, ze jak natychmiast tego nie zdejmie, to sie zwolnisz i pojdziesz
    pracowac do konkurencji.

    sz.

  • 3. Data: 2004-11-30 20:18:17
    Od: Michal Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    In article <coikf5$q6h$1@nemesis.news.tpi.pl>, szomiz wrote:
    > Powiedz mu, ze jak natychmiast tego nie zdejmie, to sie zwolnisz i pojdziesz
    > pracowac do konkurencji.

    Na taką argumentację sam wpadłem. Wolałbym jednak skłonić pracodawcę do
    zdjęcia tych informacji (i nie używając siły, nie włamując się na
    serwer).

  • 4. Data: 2004-12-01 07:59:13
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 20:18:17 +0000 (UTC), Michal Kochanowicz
    <m...@v...iem.pw.edu.pl> napisał:

    > Na taką argumentację sam wpadłem. Wolałbym jednak skłonić pracodawcę do
    > zdjęcia tych informacji (i nie używając siły, nie włamując się na
    > serwer).

    Jesli podal informacje o premii z imieniem i nazwiskiem - to klania sie wg
    mnie naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych - mozesz wspomniec, ze
    po publikacji tych danych finansowych (zakladam, ze premia byla duza)
    miales juz kilka prob wlamania oraz nachalne telefony akwizytorow
    ubezpieczen, naruszajacych twoja prywatnosc;)
    jesli podane jest tylko stanowisko, bez nazwiska - to chyba nie masz z
    powyzszego punktu zaczepienia.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-12-01 13:21:11
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > akwizytorow ubezpieczen, naruszajacych twoja prywatnosc;)
    > jesli podane jest tylko stanowisko, bez nazwiska - to chyba nie masz z
    ustawa o ochrone danych osobowych. jezlienie zgodziłeś sie na to ...........

  • 6. Data: 2004-12-03 10:07:14
    Od: "dluhomil" <d...@g...pl>

    Jezeli jestes urzednikiem panstwowym, to twoja premia jest i nasza premia.
    Masz ograniczone prawo do prywatnosci.

    ---