eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i czas pracy.Umowa zlecenie i czas pracy.
  • Data: 2003-12-22 11:41:16
    Temat: Umowa zlecenie i czas pracy.
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kolega pracuje w firmie X na umowę o pracę. Jednocześnie z firmą Y podpisał
    umowę zlecenie. Umowa przewiduje opiekę nad sprzętem komputerowym w firmie.
    W momencie podpisywania umowy w firmie Y było ustalone (ustnie) że obowiązki
    jakie nakłada na kolegę umowa zlecenie, ten będzie wykonywał w swoim wolnym
    czasie. Umowa pisemna nie przewiduje żadnych ram czasowych wykonywania pracy
    dla firmy Y.

    Obecnie firma Y twierdzi, że kolega skoro zobowiązał się do opieki nad ich
    sprzętem komputerowym, to na każde zawołanie powinien natychmiast być do d
    yspozycji. W praktyce wygląda to tak, że jak pani z księgowości drukarka nie
    chce drukować, to dzwoni do kolegi, i żąda, aby ten natychmiast zostawił w
    szystko, zjawił się w firmie Y, i rozwiązał problem.

    Oczywiście nie jest to możliwe, gdyż kolega pracuje w firmie X, i nie może
    sobie wyjść z pracy aby rozwiązywać problemy pani księgowej z firmy Y.

    I teraz pytanie. Czy są jakieś przepisy prawne które regulują takie sytuac
    je?
    Przejrzałem kodeks cywilny, odnośnie zawierania zleceń, ale nie znalazłem
    odpowiedzi na to pytanie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1