PracaGrupypl.praca.szukanaUczen LO (praca w Aeroklubie ale nie tylko) zajrzyj prosze.

  • 1. Data: 2004-04-18 08:20:05
    Temat: Uczen LO (praca w Aeroklubie ale nie tylko) zajrzyj prosze.
    Od: "topgun Piotrek" <t...@o...pl>

    Witam

    Poszukuje pracy na okres miedzy polowa maja a sierpnia 2004r. Praca jest mi
    potrzebna gdyz jestem pilotem szybowcowym
    i aby niestracic swoich uprawnien do wykonywania lotów musze latac, a to
    wiaze sie z pewnymi wydatkami.

    To tyle wstepem tutaj sie przedstawie:
    Mieszkam w Warszawie (Ochota) mam 19 lat, znam angielski podstawowo i
    rosyjski slabo,
    w szkole bylem dobry z informatyki, matematyki, wf, i fizyki.

    Znam sie na komputerach (umiem szybko pisac na klawaturze, prowadzic serwis
    WWW lub mala strone albo wortal, znam HTMLa, troche PHP, C/C++ glównie
    aplikacje konsolowe -pod dosa, znam i umiem sie poslugiwac pakietem MS
    OFFICE we wszystkich jego wersjach, potrafie pracowac pod wszystykimi
    obecnymi odmianami DOSa i Windowsa (poczawszy od 3.1 do XP), umiem
    instalowac nowy sprzet i konfigurowac go aby wspólpracowal z systemem,
    zlozyc komputer z poszczególnych komponentów i zainstalowac na nim co
    potrzeba).
    Moge przyslac moje przykladowe prace (Serwis szybowcowy, oraz strone 1 PULKU
    SPECJALNEGO Z LUBLINCA).

    Prace moge tez wykonywac fizyczna (w szkole bylem dobry z wf, a obecnie
    chodze na silownie, biegam -bralem udzial w kilku dlugodystansowych biegach
    na orientacje i jednym maratonie.)

    Najlepiej pasowalo by mi abym wykonywal prace w Aeroklubie najdalej 80km od
    Warszawy (np. Radom...)

    Kontak: najlepiej pasuje mi poczta elektroniczna na adres: t...@o...pl
    ewentualnie na gg:3502000