PracaGrupypl.praca.szukanaUWAGA OSZUST!!!

  • 1. Data: 2004-01-13 22:55:34
    Temat: UWAGA OSZUST!!!
    Od: "FeniX" <f...@o...pl>

    Chciałem zgłosić nadużycia jakich dopuszcza się człowiek, który posługuje
    się aktualnie loginem "Rogal1234", wcześniej jak udało mi się ustalić
    posługiwał się kontem (aktualnie zawieszonym) o loginie "sprzedawca15".
    Użytkownik kontaktuje się anonimowo (powyższe fakty udało mi się ustalić na
    podstawie dłuższej rozmowy przez GG) przez Gadu-Gadu i proponuje Kupującemu
    z dowolnej aukcji dotyczącej programów wymianę tego co kupił na inne
    programy oferowane przez innych sprzedawców z allegro.
    W momencie odmowy używa obelżywych komentarzy, a sama wymiana ma polegać na
    wysłaniu mu programu, po czym on ma "niby" wysłać inny program w zamian.
    Znajomy tak zrobił skończyło się tylko tym że oddał (pomijam już sam ten
    fakt) program za darmo nic w zamian nie uzyskując.
    Ten człowiek to złodziej!

    Z tego co wiem to używa następujących kont pocztowych:
    d...@i...pl
    m...@o...pl
    s...@o...pl
    p...@o...pl

    Jego nr GG to: 6664147

    Proszę o przesłanie tego innym nieuważnym Kupującym! lub potraktować to jako
    ostrzeżenie przed nieuczciwymi oszustami. Administratorzy Allegro, o2.pl i
    interia.pl zostały już powiadomione.