PracaGrupypl.praca.szukanaWykonam aplikacje/serwis/sklep/projekty.

  • 1. Data: 2004-01-13 22:41:59
    Temat: Wykonam aplikacje/serwis/sklep/projekty.
    Od: "HexFiftyEighth" <k...@h...com>

    Jestem magistrem informatyki. Moim celem w najbliższej przyszłości jest
    wzbogacenie swojego portfolio. W związku z powyższym podejmę się wykonania:

    - programu/aplikacji/systemu;
    - serwisu internetowego;
    - sklepu/sklepów internetowych z pełną administracją;
    - projektów graficznych, logo, animacji, banerów, itp.;

    Języki i technologie:

    - języki programowania: C/C++, Java, JavaScript, PHP, Pascal/Delphi, Prolog,
    SQL, HTML, CSS, ActionScript(Flash);
    - bazy danych: głównie MySQL;
    - technologie internetowe: DHTML, Flash;
    - serwisy internetowe działające prawidłowo na wszystkich liczących się
    przeglądarkach: Internet Explorer, Netscape Navigator, Mozilla, Opera;
    - programy graficzne i do tworzenia animacji: Adobe Photoshop, Corel
    Photopaint, Discreet 3D Studio MAX, Macromedia Flash;
    - dodatkowe: Apache+PHP+MySQL, możliwość umieszczenia produktu na własnym
    serwerze oraz wykupienie domeny;
    - dwuletnie doświadczenie i doskonała znajomość tematyki e-commerce oraz
    systemów eksperckich;

    Projekt zostanie wykonany przeze mnie w ustalonym terminie, za minimalną
    stawkę wynagrodzenia.
    Oferty wraz z dokładnym opisem i propozycją ceny:
    kryz76 @ hotmail . com

    Z pozdrowieniami. KM.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl