PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrzecia umowa o prace › Trzecia umowa o prace
    From: "Zalek" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Trzecia umowa o prace
    Date: Wed, 25 Aug 2004 15:19:17 +0000 (UTC)

    Witam!
    Mam taki problem. Jestem obecnie zatrudniony na etat, jest to umowa o prace
    na czas okreslony. Czas ten uplywa z koncem sierpnia i w zwiazku z tym nie
    wiem co dalej. Slyszalem (poprawcie mnie jesli sie myle), ze od 1 stycznia
    weszly nowe przepisy, mowiace o tym, ze trzecia umowa o prace musi juz byc na
    cz\as nieokreslony. Jesli teraz dostane nowa, to bedzie ona wlasnie trzecia.
    Czy w zwiazku z tym ma byc ona bezterminowa? Pierwsza podpisalem w
    listopadzie 2003, druga w lutym 2004, wiec ta pierwsza byla przed wejsciem
    przepisow w zycie. Nie wiem wiec czy liczy sie ona, czy dopiero ta lutowa wg
    nowych przepisow bedzie pierwsza? Watpliwosci poglebila moja sytuacja z
    urlopem, ktory mialem na starych zasadach (a nie co miesiac proporcjonalnie
    jak wg nowego prawa), bo jak mi wyjasniono choc druga umowa byla podpisana,
    gdy juz obowiazywaly, to pierwsza byla przed nimi, a nastapila ciaglosc
    zatrudnienia. Wiec moze z ta umowe o prace bedzie podobnie i w ogole przez
    ciaglosc nowe przepisy mnie nie obejma? Bardzo bym prosil o jakies
    wyjasnienie moich watpliwosci, bo lada dzien musze pogadac z szefostwem i
    chce wiedziec na czym stoje. Uciesza mnie rowniez inne informacje jak np.
    jaki musi byc okres wypowiedzenia w zaleznosci od rodzaju umowy o prace itp.
    Z gory dziekuje za pomoc,
    pozdrawiam,
    Zalek