PracaGrupypl.praca.szukanaTrojmiasto - cokolwiek...

  • 1. Data: 2004-03-22 18:06:02
    Temat: Trojmiasto - cokolwiek...
    Od: "seb666" <m...@s...pl>

    desperacko poszukuje pracy w trojmiescie lub okolicy, mam wyksztalcenie
    wyzsze (finanse) doskonale znam produkty bankowe/finansowe, doskonale znam
    sie na komputerach (serwis/grafika/tuning/wyciszanie) zarowno pc jak tez i
    macintosh, tworzylem strony www/obrabialem fotki, wspolmoderuje forum o
    technice dvb. desperacko poszukuje pracy w trojmiescie lub okolicy
    s...@w...pl wiadomo czym zastapic malpe:)

  • 2. Data: 2004-03-22 19:28:33
    Temat: Re: Trojmiasto - cokolwiek...
    Od: Kuba Zarembski <k...@w...pl>

    Mon, 22 Mar 2004 19:06:02 +0100, na pl.praca.szukana, seb666 napisał(a):

    > s...@w...pl wiadomo czym zastapic malpe:)

    Jesli to ma być zabezpieczenie antyspamowe, to ROTFL. :D
    --
    Kuba Zarembski / GG# 482483
    www.zarembski.com