PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam...

  • 1. Data: 2004-03-22 17:33:31
    Temat: Szukam...
    Od: Kuba Zarembski <k...@w...pl>

    ..pracy... Niestety bliska perspektywa utraty źródła dochodów zmusza mnie
    do udzielenia się na tym forum...

    Ponieważ tworzenie stron internetowych traktowałem do tej pory głównie jako
    hobby, a sytuacja jest taka a nie inna, chętnie podejmę współpracę z
    firmami webmasterskimi w zakresie tworzenia kodu zgodnego ze standardami
    HTML/XHTML oraz przekształcania graficznego "designu" w gotową strukturę
    strony. Grafikiem z zamiłowania nie jestem, ale co nieco potrafię, więc
    podejmę się również wykonania "od podstaw" strony webowej. Skorzystam
    oczywiście z każdej możliwości poszerzenia mojej wiedzy w tym zakresie.

    Dobrze opanowałem technologie HTML 4.01/XHTML 1.0, JS, CSS... Flash nie
    jest mi niestety znany.

    Zainteresowanych zapraszam na stronę: http://zarembski.com

    Z pozdrowieniami!
    --