PracaGrupypl.praca.szukana › Trójmiasto

  • 1. Data: 2004-03-18 16:43:30
    Temat: Trójmiasto
    Od: "Żbiczki" <k...@w...pl>

    W czerwcu 2003 tego roku ukończyłam podyplomowe studia dziennikarskie, a
    wcześniej filozofię na wydziale Nauk Społecznych UG. Przez dwa lata
    pracowałam jako nauczyciel w Liceum Ogólnokształcącym. Obecnie chciałabym
    rozpocząć pracę zgodnie z moim pełnym wykształceniem i zainteresowaniami.
    Szczególnie w branży reklamowej (copywriter), prasa (publicystyka
    kulturalna, społeczna, sportowa), ale jestem otwarta na wszelkie propozycje.
    Angielski dobry, prawo jazdy kat.B, bardzo dobra obsługa komputera.
    Brałam udział w tworzeniu studenckiego pisma internetowego - OFF, gdzie
    publikowałam swoje artykuły (www.off-psd.univ.gda.pl).

    Od grudnia 2003 prowadzę dział - Gatunki Publicystyczne na stronie:
    www.dziennikarz.boo.pl oraz publikuję teksty na stronie:
    www.magazyn.pogodzinach.net ( pseudo - ola1),

    Jestem osobą komunikatywną, kreatywną i, przede wszystkim, pracowitą. Więcej
    szczegółów w moim CV, które mogę przesłać zainteresowanym.

    Można się ze mną skontaktować codziennie pod numerem telefonu: 609-092-430

    e-mail: o...@w...pl

    gg:5389841