PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrochę humoru

  • 1. Data: 2005-12-02 16:27:03
    Temat: Trochę humoru
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    http://www.twojezarobki.pl/index.php?pid=2

    Najlepsze jest wyliczenie pracy sprzątaczki, brutto 2546zł. Chcę być Tą
    sprzątaczką.

    Pozdr
    Kriss

  • 2. Data: 2005-12-02 19:17:42
    Temat: Re: Trochę humoru
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Kriss napisał(a):
    > http://www.twojezarobki.pl/index.php?pid=2
    >

    > Najlepsze jest wyliczenie pracy sprzątaczki, brutto 2546zł. Chcę być Tą
    > sprzątaczką.

    Polskie litery sie na tej stronie strasznie rozwalaja, co do kwot to
    moze to bedzie odpowiedz:
    "Wskaznik Wynagrodzenia opiera sie na holenderskich danych[...]"

    Chociaz mi akurat wyszlo, ze zarabiam wiecej niz powinienem ;> Ale po
    prostu ten kwestionariusz informatykow ceni tylko minimalnie wyzej niz
    sprzatczki :P

    Sam kwestionariusz ma jakies zmyslone dane:
    np. nauczyciel w szkole sredniej, 0 lat stazu, magister zarabia podobno
    4367zl :> Chyba na 4-rech etatach na raz :)

    No i taki nauczyciel oczywiscie zarabia wiecej niz adwokat :>

  • 3. Data: 2005-12-02 22:14:58
    Od: "Konrad Zach" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.twojezarobki.pl/index.php?pid=2
    >

    > Najlepsze jest wyliczenie pracy sprzątaczki, brutto 2546zł. Chcę być Tą
    > sprzątaczką.

    Niniejszym oświadczam, że asystent w Warszawie zarabia 4000 brutto :) w
    poniedziałek wnosze request o podwyżkę:D

    pozdrawiam i polecam ten cudowny kalkulator płac, zwłaszcza przed rozmową o
    pracę - z pewnością rozbawi niejednego potencjalnego "chlebodawcę" :)

    Konrad