PracaGrupypl.praca.szukana*** Tłumaczenia języka niemieckiego ***

  • 1. Data: 2005-01-26 12:17:37
    Temat: *** Tłumaczenia języka niemieckiego ***
    Od: "Magdalena Sawińska" <m...@e...com.pl>

    Studentka kierunku Kolegium Języka Biznesu (UŚ) w Sosnowcu poszukuje pracy
    dodatkowej w charakterze tłumaczenia dokumentów z języka niemieckiego na
    język polski i z języka polskiego na język niemiecki.

    Ze względu na 13 letni pobyt w Niemczech znam biegle język niemiecki.
    W związku z moim doświadczeniem zawodowym w kilku przedsiębiorstwach,
    nabyłam szereg umiejętności przydatnych w poszukiwanym przeze mnie zakresie.

    Zaliczyć do nich można:
    - Tłumaczenia instrukcji technicznych, katalogów, raportów, umów,
    deklaracji, protokołów, korespondencji wewnętrznej
    - Tłumaczenie podczas zebrań, posiedzeń, telekonferencji
    - Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie

    Moją ofertę znajdą Państwo na stronie internetowej:
    www.republika.pl/magdalena_sawinska

  • 2. Data: 2005-02-02 12:33:07
    Temat: Re: *** Tłumaczenia języka niemieckiego ***
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Prosze o przeslanie CV + LM ( w jezyku polskim i niemieckim) wraz z
    propozycja wynagrodzenia za strone + zakresem specjalizacji.Czy istnieje
    mozliwosc wystania Fv? j...@p...fm