PracaGrupypl.praca.dyskusjeTietoEnator

  • 1. Data: 2007-06-12 06:55:07
    Temat: TietoEnator
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    Wiam,

    Zauwazylem ze ostatnio oglasza sie TietoEnator z ofertami dla
    expertow embedded do ich nowego R&D we Wroclawiu,
    w zwiazku z tym mam kilka pytan (byc moze ktos z Was tam
    pracuje/owal):

    1) Jak duze jest R&D we Wrocku, na ich oficjalnej stronce wspominaja jedynie
    o Szczecinie?
    2) Jakie sa warunki pracy (pospolite ruszenie czy moze ida choc po czesci
    z zgodnie z procesem)?
    3) Jaki jest tam socjal (prywatne lecznice, dofinansowanie aktywnosci
    sportowej)?
    4) Jak czeste sa wyjazdy zagramaniczne ;-)?
    5) Jakie sa widelki placowe dla inzyniera pracujacego od 3 lat z embedded
    RTOSami
    z dodatkowym doswiadczeniem w testowaniu?

    Pozdrawiam,
    yig

  • 2. Data: 2007-06-14 10:27:43
    Temat: Re: TietoEnator
    Od: Kytutr <k...@g...com>

    On Jun 12, 9:55 am, "yig" <y...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pracuje/owal):
    >
    > 1) Jak duze jest R&D we Wrocku, na ich oficjalnej stronce wspominaja jedynie

    obecnie >100 osób

    > 2) Jakie sa warunki pracy (pospolite ruszenie czy moze ida choc po czesci
    > z zgodnie z procesem)?

    jaki proces masz na my li?

    > 3) Jaki jest tam socjal (prywatne lecznice, dofinansowanie aktywnosci
    > sportowej)?

    prywatna lecznica - TAK , dofinansowanie aktywno ci sportowej - NIE
    WIEM

    > 4) Jak czeste sa wyjazdy zagramaniczne ;-)?
    akurat jestem na takim wyje dzie, wi c raczej okazje do wyjazdu
    zagranicznego s cz ste

    Pozdrawiam,
    Kytutr

  • 3. Data: 2007-06-14 11:06:21
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    >"Kytutr" <k...@g...com> wrote in message
    s.com...

    >obecnie >100 osób

    >jaki proces masz na my li?

    >prywatna lecznica - TAK , dofinansowanie aktywno ci sportowej - NIE
    >WIEM

    Myslac o procesie myslalem o
    http://en.wikipedia.org/wiki/Software_development_pr
    ocess
    a przykladowo o np zgodnosc z
    http://en.wikipedia.org/wiki/V-Model_%28software_dev
    elopment%29

    Dodatkowo dbalosc o kontrole wersji, utrzymywanie dokumentacji, utrzymanie
    kolejnosci:
    wymagania
    design
    implementacja

    No i rzetelne testowanie.

    Czy tez moze stosujecie extreme/agile programming?

    Pozdrawiam,
    yig

    PS. A mozna cos sie dowiedziec o widelkach tak 3.1415xDrzwi ;-)

  • 4. Data: 2007-06-14 22:23:01
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    > yig
    >
    > PS. A mozna cos sie dowiedziec o widelkach tak 3.1415xDrzwi ;-)

    Czu uważasz że w metodologiach extreme/agile nie stosuje się kontroli wersji,
    dokumentacji itd?

    Tarantoga

  • 5. Data: 2007-06-15 06:24:23
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl> wrote in message
> [...]
    ocess
    elopment%29

    > Czu uważasz że w metodologiach extreme/agile nie stosuje się kontroli

    Nie nie uwazam tak.

    Faktycznie mozna tak zinterpretowac to, co napisalem.

    Mam jednak przeswiadczenie ze tym metodologiom raczej towarzyszy burdel
    (przy duzych projektach nawet raczej napewno) dlatego uzylem slowa dbalosc.

    Pozdrawiam,
    yig

  • 6. Data: 2007-06-15 08:57:42
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

> [...]
    > (przy duzych projektach nawet raczej napewno) dlatego uzylem slowa dbalosc.

    Twoje przeświadczenie jest błędne :)

    pozdrawiam
    Tarantoga

  • 7. Data: 2007-06-15 11:32:23
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > Twoje przeświadczenie jest błędne :)
    >
    > pozdrawiam
    > Tarantoga
    >

    > --

    Coz, takie mam doswiadczenia, zamiast uczciwej deweloperki
    wszystko w takich przypadkach zamienialo sie w ciagle hackowanie.
    A dokumentacja i inne tego typu czasochlonne praktyki
    (jak design) ida w kat, itp, itd

    No ale moze miales szczescie i brales udzial w projektach gdzie sie
    to sprawdzalo... moze byly objetosciowo mniejsze i przez to
    mialo to sens.

    Coz jestem uprzedzony do tych metodologii. ;-)

    Pozdrawiam,
    yig