PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefony w pracy › Telefony w pracy
    From: "pilocik" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Telefony w pracy
    Date: Wed, 19 Jun 2002 22:13:33 +0200

    Witam.
    Jako , że jestem tu pierwszy raz to serdecznie wszystkich pozdrawiam.
    Nie wiem czy jest tutaj więcej pracowników czy pracodawców ale na mój
    problem chciałbym aby wypowiedzieli się wszyscy.
    Proqadzę wraz ze wspólnikiem małą firmę usługową i zatrudniam oprócz tego
    trzech pracowników.Dwóch z nich prowadzi po godzinach podobną działalność ,
    na którą oczywiście wyraziłem zgodę.
    Nie byłoby żadnego problemu gdyby nie telefony.Jak się zapewne domyślacie do
    każdego z nich w ciągu dnia jest kilka - kilkanaście telefonów i omawiają
    swoje sprawy.Nie zwracałem na to do tej pory większej uwagi , a jako że
    jestem może zbyt łagodny i ugodowy - widzieli to i potrafili wykorzystać.
    Dziś przebrała się miarka gdyż przyszedł oburzony klient z pretensjami i
    traf chciał , że trafił na mnie.
    Okazało się , że przychodząc do mojej firmy został "przejęty" jako klient
    przez jednego z moich pracowników i nawet nie wiedząc o tym był obsługiwany
    prywatnie.Jak się zorientowałem w tej sprawie to ciśnienie lekko mi się
    podniosło ale na razie nie powiedziałem jeszcze nic.
    I tu oczekuję waszych propozycji , co z tym fantem zrobić ?
    Od razu zwalniać , czy dać ostatnie ostrzeżenie ?
    Na pewno od jutra zabronię przynosić do pracy telefony.
    I tu drugie moje pytanie - jak jest u Was z telefonami w pracy.Pytam zarówno
    pracodawców jak i pracobiorców.
    Czy jest gdzieś w przepisach jakiś punkt na ten temat ?
    Tylko proszę bez odpowiedzi typu - pracodawca wyzyskiwacz może robić co chce
    .

    Serdecznie pozdrawiam i liczę na szczerą dyskusję.
    Roman.