PracaGrupypl.praca.dyskusjeTelefon sluzbowy › Telefon sluzbowy
  • Data: 2003-09-09 21:29:11
    Temat: Telefon sluzbowy
    Od: OrzeH <b...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    taka standardowa historia:
    'pracowalem' w firmie (jak sie okazalo pozniej) bez umowy, miala byc
    podpisana 'na dniach' (ale nie doszlo do tego..)
    firma sie zamknela a mi zostal telefon komorkowy o ktory nikt sie nie
    upominal az do niedawna. zadzwonil na ten numer (chyba) wspolnik i
    uprzejmie poprosil o zaplacenie rachunku za telefon (nie musze wspominac
    ze jest zarejestrowany na firme) tutaj pytanie:
    nie podpisywalem zadnej umowy ktora upowaznialaby mnie do kozystania z
    tego telefonu (tzn dostalem go 'na gebe') - czy moga mnie pociagnac do
    zaplacenia tego rachunku??

    --
    O.R.Z.E.H.: Obedient Robotic Zealous Exploration Humanoid
    b...@f...jba!.gyra.cy (jlgavw fcnz.jba!) [ROT13]