PracaGrupypl.praca.szukanaTROJMIASTO - Kreślarz, grafik. Praca na pół etatu lub etat

  • 1. Data: 2002-08-08 14:40:57
    Temat: TROJMIASTO - Kreślarz, grafik. Praca na pół etatu lub etat
    Od: "piotrek" <s...@p...onet.pl>

    Kreślarz, grafik. Praca na pół etatu lub etat. 25 latek, wykształcenie
    technik informatyk, od października rozpoczynam studia na wydziale
    Architektury w trybie wieczorowym. Posiadam trzyletnie doswiadczenie w
    kreśleniu w programie AutoCAD które zdobyłem w pracy w biurze projektowym.
    Odpowiedzialny byłem za przygotowanie dokumentacji technicznej automatyki
    przemysłowej, kreśliłem schematy montażowe, projekty instalacji automatyki,
    dokumentacje typu Data sheat, Plant Loop Diagram, Electrical Loop Diagram.
    Doswiadczenie zdobyłem rowniez pracując w firmie zajmujacej się promocją
    inwestycji budowlanych gdzie przygotowywałem karty mieszkań, wykonywałem
    wizualizacje 3D projektów architektonicznych oraz graficzne prezentacje
    koncepcji zagospodarowań terenu. Poza tym pracowalem również w wydawnictwie
    przy skladzie DTP. Znam bardzo dobrze obsługę programu AutoCAD, większość
    programów graficznych (Adobe, Marcromedia), tworzenie stron www, oraz język
    angielski w stopniu umożliwiającym interpretację zwrotów technicznych.
    Poszukuję zajęcia związanego ze swoimi umiejętnościami a także rozwinięcia
    ich. Na pół etatu lub etat.. a także na zlecenia. Liczę na
    zainteresowanie...
    Kontakt 691 703 827
    email: b...@p...onet.pl