PracaGrupypl.praca.szukanaPoszukuje pracy w branzy komputerowej lub automatyki przemyslowej

  • 1. Data: 2002-08-08 14:17:24
    Temat: Poszukuje pracy w branzy komputerowej lub automatyki przemyslowej
    Od: Andrzej <g...@w...pl>

    Jestem zesz?orocznym absolwentem Politechniki Warszawskiej. Specjalnosc
    Sterowanie Ruchem w Transporcie.

    Obecnie pracuje na Wydziale Transportu na stanowisku starszego operatora
    komputerow w laboratorium Automatyki.
    Zakres obowiazkow: Przygotowanie i aktualizacja witryny Wydzialowej,
    serwis (hardware i software) starych , konfiguracja i zakup nowych
    komputerow, budowa sieci komputerowej.

    Mam duze doswiadczenie w konfigurowaniu i oprogramowywaniu komputerow
    klasy PC, budowaniu lokalnych sieci komputerowych.

    Moje CV znajduje sie pod adresem http://www.it.pw.edu.pl/GORA/CV.doc

    Poszukuje pracy na pelny/czesc etau lub w innej formie (zlecenie,
    wspolpraca).

    Dysponuje; komputerem z nagrywarka oraz szybkim laczem.

    Pozdrawiam

    Andrzej Guzek

    503-851-131
    g...@w...pl