PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam wszystkich ktorzy wyslali swoje CV do...

  • 1. Data: 2007-02-21 22:25:27
    Temat: Szukam wszystkich ktorzy wyslali swoje CV do...
    Od: "HeTeRoDoN" <h...@v...pl>

    podanie i CV o ogloszenie o nastepujaca prace:

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.oferowana&aid=43926164

    ludzie odezwijcie sie tutaj w watku bo mam pare pytan do was.

  • 2. Data: 2007-02-21 22:37:03
    Temat: co sadzicie o takim ogloszeniu ?
    Od: "HeTeRoDoN" <h...@v...pl>

    czy to nie jest ten typ "pracy" ze najpierw cie prosza o zrobienie czegos na
    probe a potem mowia ze "PAPA nie spelnia pan oczekiwan" ?

    bo mam takie wrazenie nieodparte

  • 3. Data: 2007-02-22 08:09:53
    Temat: Re: co sadzicie o takim ogloszeniu ?
    Od: "Pan_Tarej" <a...@w...pl>

    Użytkownik "HeTeRoDoN" <h...@v...pl> napisał w wiadomości
    > czy to nie jest ten typ "pracy" ze najpierw cie prosza o zrobienie czegos
    na
    > probe a potem mowia ze "PAPA nie spelnia pan oczekiwan" ?
    >
    > bo mam takie wrazenie nieodparte

    Lub zwykłe sondowanie.
    Uczulam Cię na formułę, że skontaktują się z wybranymi osobami - w domyśle
    nie skontaktują się.
    Zauważ, że wymagania też nie są wygórowane.
    --

    Pan_Tarej

  • 4. Data: 2007-02-22 20:23:15
    Temat: Re: Szukam wszystkich ktorzy wyslali swoje CV do...
    Od: "Adam Bartnicki" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    popieram to jakas sciema.

    panowie sie najpierw na rozmowie sami pytali ile chce zarabiac nie pokazujac
    ZADNEGO zniechecenia gdy wypowiedzialem stawke godzinowa. dali potem probne
    zadanka. zrobilem je napisali mi ze ok ale powiedzieli ze za duzo zadam takze
    "dziekuja za uwage".

    mysle ze zbieraja wiecej takich frajerow ktorzy im po kawaleczku wykonuja
    pewne zadania....

    na CZARNA LISTE ICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!