PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy zdalnej.

  • 1. Data: 2002-02-19 00:17:03
    Temat: Szukam pracy zdalnej.
    Od: Agnieszka Sliwowska <a...@b...pl>

    Znam niemiecki, angielski i rosyjski; przez ponad 10 lat bylam
    asystentka w zachodnich firmach.
    Posiadam lacze stale, komputer, drukarke, zip. Mam wlasna dzialalnosc
    gospodarcza - moge rozliczac sie fakturami VAT.
    Interesuje mnie praca zdalna (online) - tlumaczenia z niemieckiego lub
    angielskiego na polski, przepisywanie tekstow (moze byc rowniez po
    angielsku, niemiecku czy rosyjsku), komputerowy sklad tekstow (Quark),
    wprowadzanie danych, itp.

  • 2. Data: 2002-02-19 01:20:00
    Temat: Re: Szukam pracy zdalnej.
    Od: "rado" <r...@d...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Agnieszka Sliwowska" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > angielskiego na polski, przepisywanie tekstow (moze byc rowniez po
    > angielsku, niemiecku czy rosyjsku), komputerowy sklad tekstow (Quark),

    umiem takze sama odpowiadac na swoje posty