PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy zdalnej. › Szukam pracy zdalnej.
    From: Agnieszka Sliwowska <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Szukam pracy zdalnej.
    Date: Tue, 19 Feb 2002 01:17:03 +0100

    Znam niemiecki, angielski i rosyjski; przez ponad 10 lat bylam
    asystentka w zachodnich firmach.
    Posiadam lacze stale, komputer, drukarke, zip. Mam wlasna dzialalnosc
    gospodarcza - moge rozliczac sie fakturami VAT.
    Interesuje mnie praca zdalna (online) - tlumaczenia z niemieckiego lub
    angielskiego na polski, przepisywanie tekstow (moze byc rowniez po
    angielsku, niemiecku czy rosyjsku), komputerowy sklad tekstow (Quark),
    wprowadzanie danych, itp.