PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Warszawie i jej okolicach w strone Otwocka

  • 1. Data: 2002-06-19 06:40:29
    Temat: Szukam pracy w Warszawie i jej okolicach w strone Otwocka
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    Posiadam ponad trzyletnie doświadczenie w pracy biurowo-informatycznej.
    Redagowanie listów, przygotowywanie zestawień oraz prowadzenie
    korespondencji pomogły mi rozwinąć umiejętności komunikacyjne.
    Ponad trzy lata przepracowane w biurze informatycznym nauczyły mnie pracy w
    warunkach stresu i efektywnej organizacji własnych działań. Satysfakcję
    dawała mi praca zespołowa przy dużych projektach.
    Nie mam oporów w kontaktach interpersonalnych, co wynika z pełnienia
    poprzedniego stanowiska asystentki.
    Moim dodatkowym atutem jest znajomość języka angielskiego na poziomie
    komunikatywnym. Zawdzięczam to 4-letniej edukacji w szkole języka
    anglo-amerykańskiego, którą kontynuuję aż do otrzymania certyfikatu FCE.
    Dzięki ekonomiczno-informatycznemu wykształceniu oraz pełnionym stanowisku,
    praca z komputerem stała się dla mnie pewnego rodzaju hobby. Długie i
    codzienne obcowanie z nim w domu i w pracy, pozwoliło mi poznać wiele
    przydatnych programów.
    Posiadam prawo jazdy kategorii B i własny samochód.

    Elżbieta Łempicka
    e...@p...onet.pl