PracaGrupypl.praca.szukanaGrafik, Operator DTP, Informatyk - Warszawa

  • 1. Data: 2002-06-19 05:44:20
    Temat: Grafik, Operator DTP, Informatyk - Warszawa
    Od: Marcin Żółkiewski <m...@f...com.pl>

    Szanowni Państwo,
    Poszukuję pracy w zawodach: Grafik, Multimedia & Web Designer, Operator DTP,
    Informatyk

    Posiadam 3 letnie doświadczenie zawodowe, pracowałem w wydawnictwie (Dom
    Wydawniczy Bellona) i agencji reklamy i multimediów.

    Doskonale znam sprzęt komputerowy, pracuję na Mac-u i PC, znam zagadnienia
    administrowania siecią lokalną.

    Bardzo dobrze znam programy: Photoshop (4,5,5.5,6,7), Illustrator (8,9,10),
    QuarkXpress (3.11, 4, 4.1 pasport, 5), InDesign, GoLive (4, 5, 6),
    LiveMotion, AfterEffects, Acrobat, Word, Excel

    Programy znane mi dobrze: FLash (4, 5, MX), Director (7, 8, 8.5), Corel,
    LightWave i wiele innych...

    Znam podstawy HTML, posiadam ogólną wiedzę o zasadach działania Lingo i
    ActionScript

    Moje zalety to:
    Kreatywność, Solidność, Dyspozycyjność.

    Mogę przesłać CV - proszę tylko o informacje na jaki adres.

    z wyrazami szacunku
    Marcin Żółkiewski

    mobile: 0-501-382-146 - preferowany
    tel: (022) 81-81-470