PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy w Bydgoszczy.

  • 1. Data: 2003-04-28 16:16:39
    Temat: Szukam pracy w Bydgoszczy.
    Od: "m" <m...@w...pl>

    Witam Serdecznie.

    Nie mam zamiaru rozpisywać się na tenmat swojego CV bo to i tak nie ma
    sensu. Napomknę tylko, że w tej chwili uzyskałem absolutorium na V roku
    prawa UMK w Toruniu. Interesuje mnie każda praca.
    Mam 25 lat i w tym roku będę absolwentem.
    Wszystko czego szukam to godziwe zajęcie dające możliwość rozwoju. Mogę
    pracować siedem dni w tygodniu od rana do wieczora, tak ciężko jak tylko się
    da.
    Jedyne czego chcę to wyrwać się z zabitej dechami, zaściankowej mieściny, w
    której mieszkam i zacząć wszystko od nowa właśnie w Bydgoszczy.

    Z poważaniem
    M.M

    PS.
    Prawdopodobnie nie bedzie żadnego odzewu jednakże za każde dobre słowo bądż
    wskazówkę chciałbym od razu podziękować.

    m...@w...pl