PracaGrupypl.praca.szukanatłumacz jęz. angielskiego [Warszawa]

  • 1. Data: 2003-04-28 15:42:14
    Temat: tłumacz jęz. angielskiego [Warszawa]
    Od: "Michał R." <m...@m...2a.pl>

    Witam,
    Jestem tłumaczem języka angielskiego, moją specjalizacją są tłumaczenia
    pisemne tekstów prawnych i prawniczych (m. in. statutów spółek, umów, itp.).
    Oferuję szybkie terminy, fachowość podpartą znajomością prawa polskiego,
    brytyjskiego i amerykańskiego oraz rozsądne, rynkowe ceny (a przy większych
    zleceniach lub stałej współpracy korzystne zniżki).
    Chętnie odpowiem na wszelkie pytania telefonicznie lub mailem:
    mrolecki(at)go2.pl
    lub 604 212 757.