PracaGrupypl.praca.oferowana › Szukam pracy jak programista Delphi, kierownik projektów

  • 1. Data: 2010-03-22 07:56:13
    Temat: Szukam pracy jak programista Delphi, kierownik projektów
    Od: "Dax" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Od 8 lat pracuję jako programista Delphi, wykształcenie wyższe (Wydział
    Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej),
    oprócz tego współpracowałem z wieloma firmami tworząc lub rozwijając
    oprogramowanie.
    -bardzo dobra znajomość Delphi i VCL, tworzenie nietypowych rozwiązań
    -systemy baz danych MS SQL, Interbase, PostgreSQL.
    -systemy raportujące Crystal Reports, Report Builder, Rave, FastReport.
    -systemy kontroli wersji
    -nadzorowanie zmian wykonywanych przez innych użytkowników
    -tworzenie i projektowanie nowych projektów
    -mam doświadczenie w tworzeniu systemów ERP, wspomagających skład DTP (Quark,
    InDesign), związanych z obróbką grafiki.
    -sumienność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, współpraca z klientem

    Chętnym prześlę CV. Proszę pisać na adres pracadelphi (małpa) wp.pl