PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy biurowej w Warszawie

  • 1. Data: 2003-09-15 20:19:42
    Temat: Szukam pracy biurowej w Warszawie
    Od: "Agnieszka Górniak" <a...@N...gazeta.pl>

    Wyrażam chęć podjęcia pracy biurowej w Warszawie.
    Ukończyłam kurs komputerowy i agenta celnego, także kurs niemieckiego w ESKK.
    Potrafię obsługiwać internet i urządzenia biurowe.
    Sądzę, że wykształcenie, jakie posiadam, jak i chęć
    dalszego kształcenia, a także umiejętności organizacyjne, mogą się bardzo
    przysłużyć Firmie.
    Jestem osobą komunikatywną i dyspozycyjną. Ponadto
    jestem przekonana, że takie moje cechy jak odpowiedzialność, skuteczność w
    działaniu oraz umiejętność pracy w zespole pozwolą mi sprostać Państwa
    oczekiwaniom. Praca w szeroko pojętej dziedzinie marketingu jest pracą
    twórczą i to właśnie mnie interesuje.
    Do tej pory nie pracowałam zawodowo. Chciałabym swoją
    karierę zawodową rozpocząć w dobrze zarządzanej, działającej promarketingowo,
    mającej szerokie perspektywy rozwoju, firmie. Wierzę, że mój
    entuzjazm, zdolność do kreatywnego myślenia i dynamizm w wykonywaniu
    powierzonych obowiązków da mi możliwość rozwoju zawodowego przyczyniając się
    jednocześnie do sukcesów Państwa firmy.

    Będę wdzięczna za umożliwienie mi przedstawienia swojej
    kandydatury na Państwa pracownika w trakcie bezpośredniej rozmowy.
    Zainteresowanym prześlę CV.
    Agnieszka Górniak

    Adres
    Zawiercie, ul.Szymańskiego 3/7
    Adres do korespondencji 42-400 Zawiercie, ul.Paderewskiego
    9/2
    Telefon
    505167527, 032/6724092, e&#8211;mail: i...@p...fm

    Wykształcenie
    1997-1999 Politechnika Częstochowska
    Wydział Zarządzania
    Specjalność: Marketing
    Studia magisterskie uzupełniające
    - praca pt.: Marketingowe aspekty badania
    jakości usług i obsługi klienta TP S.A.

    Tytuł magistra zarządzania

    1994-1997 Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego
    i Języków Obcych w Katowicach
    Specjalność: Marketingowe Zarządzanie Firmą
    - praca pt.: Strategia marketingowa w
    zarządzaniu firmą.

    Tytuł licencjata zarządzania i marketingu

    1990-1994 Technikum Gastronomiczne w Zawierciu
    Tytuł technika technologii żywienia zbiorowego
    Doświadczenie zawodowe
    1990-1994 praktyki zawodowe