PracaGrupypl.praca.szukanaChcesz dorobic??

  • 1. Data: 2003-09-15 20:15:23
    Temat: Chcesz dorobic??
    Od: "Majka" <m...@b...pl>

    Chcesz dorobic? Potrzebujesz pieniedzy? Posiadasz dostep do internetu?
    Jezeli tak, to mam cos dla Ciebie:] Mozesz siedziec na internecie
    jednoczesnie zarabiac pieniadze i to nie male:) Zapraszam

    http://cashservice.glt.pl

    Tutaj dowiesz sie wiecej!

    Majka

  • 2. Data: 2003-09-15 20:41:45
    Temat: Re: Chcesz dorobic??
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Majka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jezeli tak, to mam cos dla Ciebie:] Mozesz siedziec na internecie
    > jednoczesnie zarabiac pieniadze i to nie male:) Zapraszam

    Piękna praca!
    przykład ze strony: "Dodałam nową firmę - zarabianie online. Firma
    Niemiecka. Za godzinę pracy z ich banerkiem dostajemy 2,5 Eur ct. Wypłata
    gdy uzbieramy 7,5 Eur. Nie musi być włąńczona przeglądarka"

    Bez komentarza.