PracaGrupypl.praca.szukana!!Szukam pracy :)!!Stronka WWW?? Spoko nie problem..:)

  • 1. Data: 2006-04-15 15:21:28
    Temat: !!Szukam pracy :)!!Stronka WWW?? Spoko nie problem..:)
    Od: "Amira Gaafar" <a...@b...pl>

    Marzysz o stronce marzeń?? Chesz alby Twoja firma, osoba, zainteresowania
    zostały zauważone w Internecie.
    Dla mnie to nie problem jestem pasjonatem tworzenia stron WWW i moge sie
    pochwalic wieloma atrakcyjnymi stronkami na czasie. Mam zmysł artystyczny,
    moge wiele doradzić. W każdej chwili mogę pokazywac jak strona wygląda przez
    sieć do chwili oficjalnej jej publikacji.
    Interesuje mnie praca jednorazowa lub na stałe jeśli trzeba ;). jestem w
    pełni dyspozycyjną i bardzo obowiązkową osobą.
    O kontakt prosze pod nr tel 602883018, bądź nr GG 6442726.

    A.Gaafar
    a...@b...pl
    GG: 6442726