PracaGrupypl.praca.szukana>>SZUKAM PRACY (dr. Egiptolog- Archeolog)<<

  • 1. Data: 2006-04-15 15:10:27
    Temat: >>SZUKAM PRACY (dr. Egiptolog- Archeolog)<<
    Od: "Amira Gaafar" <a...@b...pl>

    Biegle znam angielski i arabski. Jestem po studiach dziedziny
    archeologii-egiptologii.
    Jestem Egipcjaninem. Mieszkam w Polsce 22 lata.
    Przyjmę każda pracę (nie koniecznie związaną ze znanymi mi językami czy
    wyksztalceniem).
    Pracowałem jako nauczyciel angielskiego, w szkole i na kursach prywatnych
    ( nie mam kursu pedagogicznego, ale chętnie skończę), jako inspektor
    zabytków, byłem tłmaczem.
    O kontakt prosze pod nr 509720861, bądź nr GG 6442726.

    Nagi Gaafar
    g...@o...pl
    gg: 6442726