PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy, Cały kraj, (dyspozycyjność, samochód, telefon)

  • 1. Data: 2003-05-22 19:56:43
    Temat: Szukam pracy, Cały kraj, (dyspozycyjność, samochód, telefon)
    Od: "..::[ nIcRaM ]::.." <p...@W...prv.pl>

    Szukam pracy w dowolnej branży
    Posiadam własny samochód, prawojazdy (5 lat), telefon, uregulowany
    stosunek do służby wojskowej (kat. A), Wyksztalcenie średnie oraz
    nieukończone studia informatyczne na Politechnice Szczecińskiej (ze
    względów finansowych)
    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w handlu (nie akwizycja).
    Jestem sumienny, dokłady, odpowiedzialny, w pełni dyspozycyjny, szybko
    się uczę i przystosowuję do nowych warunków.
    Potrafię obsługiwać komputer (zarówno od strony sprzętowej jak i
    programowej - pakiety biurowe, programowanie, projektowanie stron,
    grafika, serwsowanie sprzętu komputerowego).
    Nieobca jest mi także obsługa sprzętu i maszyn rolniczych, potrafię
    spawać, lutować, murować, prowadzić proste prace związane z
    wykończeniem pomieszczeń.
    Ponadto posiadam wiele innych umiejętności mniej lub bardziej
    użytecznych w życiu codziennym.

    Oczekuję tylko poważnych ofert z całego kraju!
    (oferty proszę przesyłać na adres p...@n...pl)

    ..::[ nIcRaM ]::..
    [pamiętaj aby usunąć WONSPAMERZY z adresu]