PracaGrupypl.praca.szukana › Szkolenia! Konsulting - SZUKAM PRACY

  • 1. Data: 2004-02-26 12:35:13
    Temat: Szkolenia! Konsulting - SZUKAM PRACY
    Od: "Paweł " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szukam pracy w konsultingu lub w firmie szkoleniowej. Tam kierują mnie moje
    naturalne predyspozycje. Uwielbiam kontakt z ludźmi, mówić do nich tak, by
    słuchali, by identyfikowali się z tym, co słyszą.
    Potrafię zaszczepiać ludziom idee, motywować ich do działania
    i wykrzesać z nich ich ukryty potencjał.
    Uwielbiam rozwiązywać rzeczy nierozwiązywalne, a stres jest żywiołem, w
    którym wyjątkowo dobrze się czuję.
    Jestem typem charyzmatycznego przywódcy, o silnej osobowości, jednak ze
    sporą dawką empatii.

    Krótko o mnie:
    Wykształcenie wyższe (UW)
    biegły niemiecki; angielski, rosyjski

    Doświadczenie:
    - nauczyciel w LO (własny program autorski)
    - asystent w firmie handlowej (m.in: organizowanie szkoleń w centali firmy
    w Niemczech)
    - kierownik zespołu w niewielkiej firmie szkoleniowej

    Cechy:
    - twórcze myślenie
    - zdolności interpersonalne
    - umiejętność tłumaczenia zawiłych kwestii
    - umiejętność motywowania siebie i innych
    - entuzjazm w działaniu
    - odporność na stres
    - stałość emocjonalna

    Motto: Być poetą, to umieć udowodnić ogrodnikowi, że być ogrodnikiem to być
    poetą.

    Zainteresowanych proszę o kontakt: tel.kom. 501 214 497
    e-mail: p...@o...pl