PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy biurowej w W-wie

  • 1. Data: 2004-02-26 11:58:29
    Temat: szukam pracy biurowej w W-wie
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    Witam:-)

    jak w temacie:-)

    Mam 27 lat, ponad 6-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 5-letnie biurowe
    (czyli znajomość wszelkich programów, urządzeń biurowych, w tym komputera
    doskonale, internetu, doświadczenie w prowdzeniu sekretariatu)
    Ostatnio zajmowane stanowisko: asystentka działu handlowego.
    Poszukuję pracy biurowej od 01.04.2004, szczególnie na stanowisku:
    asystentka windykacji, księgowości, działu handlowego, jednak mogłabym tez
    spróbować swych sił jako handlowiec np. w branzy informatycznej ponieważ
    jest mi ona całkiem dobrze znana (ostatnie miejsce zatrudnienia-firma
    informatyczna).
    Nie pogardzę też zleconkami w stylu : wpisywanie danych (ostatnio zajmuję
    się troszkę bazą w Accesie)

    Prosze o kontakt via e-mail: m...@w...pl
    Na życzenie prześlę CV

    pozdrawiam serdecznie